marți, 14 decembrie 2010

Lupul moralist

"Elena Udrea a fost la un pas sa pice", asta am auzit in 11.12.2010 din ora in ora la Realitatea TV. Ce stire!
Ascultand aceasta reclama... pardon, am vrut sa zic stire, dar stiu de ce am facut confuzia (si chiar am facut-o). Am facut confuzia pentru ca stirea asta, care era difuzata din ora in ora, ma zgaria tot mai tare pe timpane, asemeni unei reclame proaste.
Fiind iritat de aceasta stire, creierul a inceput sa clocoteasca si a scos la suprafata din memorie niste idei mai vechi ce le-am vazut la televizor, emise de realizatori tv si politicieni din opozitie care ziceau ca oamenilor care au luat mita electorala precum galeti, cizme, alimente etc, acum le pare rau, pentru ca tot ei o duc mai greu si acum regreta.
Eu nu stiu acum daca oamenii din mass media o duc mai rau, dar mie nu-mi place cum vorbesc ei despre "amaratii" aia care au luat mita electorala, cum "amaratii" au fost prosti si s-au lasat dusi de nas si acum tot ei o duc mai rau, in timp ce ei, jurnalistii observa aceste lucruri de undeva de sus de tot.
Acesti jurnalisti au spiritul de observatie bun, dar si latratul puternic, asemeni cu cel al lui Samson, dulaul de curte, care desi observa bine, observa numai de la un anumit nivel.
Publicitatea buna se face atunci cand esti "pe val", precum isi face Coca Cola sau alte firme puternice.
Unele firme platesc foarte mult ca sa fie difuzate reclamele lor din ora in ora. Ma intreb daca jurnalistii o duc bine sub conducatorii pe care-i critica asa de aspru. Raspunsul logic ar fi ca nu o duc bine si de aceea ii si critica, dar alergand dupa audienta nu sunt cu nimic mai prejos decat "amaratii" care, tot asa, vazand doar viitorul apropiat au acceptat mita electorala.
Poate ca nu sunt pacaliti ci doar ipocriti, nu avem de unde sa le stim pe toate.

Un comentariu:

  1. Jurnaliştii care joacă aşa cum li se cîntă mi se par nişte bieţi, nişte "mititei", nici nu se pot compara cu "amărîţii" care "iau mită" electorală şi votează sau nu cu cei ce dau...

    RăspundețiȘtergere